JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ REKLAMACE?


Připravili jsme pro Vás návod, jak postupovat v případě, že chcete
reklamovat výrobek zakoupený na propostele.cz. Vaši reklamaci vyřídíme
v nejkratší možné době, nejpozději však do třiceti kalendářních dnů (od
doručení reklamace), jak nám ukládá zákon.

• Vždy je nutné výrobek doručit na naši provozovnu za účelem posouzení
či odstranění vady.

• Výrobek důkladně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě.

• Pro rychlou identifikaci doporučujeme přidat k výrobku kopii
prodejního dokladu (faktura) a vyplněný reklamační formulář.

• uplatnění reklamace musí obsahovat jednak oznámení vady (její popis) a
jednak vámi požadovaný způsob vyřízení reklamace.

• Výrobek následně zašlete na adresu: Hrudka Store s.r.o., Starodubečská 100/13, 107 00 Praha-Dubeč

Reklamační formulář si můžete stáhnout ZDE